iisabellee

Alla inlägg under mars 2011

Av Isabelle Kuuuung - 28 mars 2011 21:21

Gud vad jag gör tråkiga inlägg..

Kommentera vad jag ska skriva om..


Har även en liten frågestund:D


Glöm inte kommentera!

Av Isabelle Kuuuung - 26 mars 2011 12:20

Idag ska vi ha kalas för mamma..

Hon fyller 39år;)

Kommer kanske lite bilder sen;P

Av Isabelle Kuuuung - 23 mars 2011 20:08

Ja, jag kom inte på någon rubrik:P

Skolan gick ganska snabbt idag även om vi

slutade 5 i fyra;\

Sen var det snabbt hem & äta sen vidare till

stallet.

Det blåste riktigt mycke däruppe:(

Men vi red upp till klubben och red ungefär

i 40 min.

Han var riktigt seg idag-.-

Men annars gick det jättebra.

Brydde inte mig så mycke om formen idag

utan han fick springa av sig ist. även om han var seg så

gick galoppen riktigt bra;)


  Fel håll(ooups:$)

Av Isabelle Kuuuung - 22 mars 2011 07:46

drar snart iväg till skolan då vi ska ha ännu en tema dag.

Men denna dagen ska vi va i hemkunskapen & laga brunch,

va i idrottssalen & dansa ZUMBA:)

Och sist ska vi va i skaparverkstan:)



Uppdaterar mer när jag kommer hem  från skolan;P




   


mina pizzabullar igår:D 

Av Isabelle Kuuuung - 21 mars 2011 20:13

Innan:  


Efter:

 



Ursäkte för vår "fina" damsugare i sista bilden:)



PS: sjukt dålig uppdatering men  jag har inte riktigt med tid & förslag på vad jag ska blogga om men kom med förslag är ni snälla:)♥

Av Isabelle Kuuuung - 21 mars 2011 20:05

Hheej bloggen..

Idag har jag gjort ganska mycke.'

Först i skolan hade vi temadag

Kollade tsm med 6c en film som hette "loveboogie" den var  ju inte så precis

jättebra:I

Och sen tittade vi på nån jätte kort "film" på 10 minuter om typ facebook & sånna grejor.

Efter det hade vi skaparnågot  så skulle vi va 2 & 2 och skapa ett rum med två pers & göra en  relation!:)

Fatiskt ganska kul:D


Efter skolan fikade jag med pizzabullar & yogurht..

Jag var också ute och gick med mamma i skogen när hon slutat.

Vi har typ en skog nedanför där jag bor som vi brukar gå i, i bland.

Efter kvällsmaten så städade & möblerade jag mitt rum.. bilder kommer  i nästa inlägg som kommer om typ 1 min.

Av Isabelle Kuuuung - 19 mars 2011 16:35

Vad tycks om min nya design?

;(

Av Isabelle Kuuuung - 19 mars 2011 16:02

5 dagar sen jag uppadeterade sen sist.. Dålig stil av mig får komma igång igen.

Idag var jag på väla & såg Ellen:)


Köpte ett linne på Lindex men det får ni inte se.. Mohaahha:)

Har inget mer bestämt idag så får väll hitta på något:\


Litet miniinlägg men något iaf..




Puss&Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards